פייסבוק עסקי – איך לפתוח וטיפים לניהול נכון מעודכן 2023

תוכן המאמר

דף פייסבוק עסקי הוא פרופיל ציבורי חינמי שנוצר עבור עסקים, מותגים, ארגונים ואנשי ציבור כדי לייצג את עצמם בפייסבוק. דפים עסקיים מאפשרים לחברות ליצור קשר עם לקוחות, לשתף מידע על המוצרים או השירותים שלהן ולקבל משוב מהציבור.

היתרונות של דף פייסבוק עסקי

אחד היתרונות העיקריים של דף עסקי בפייסבוק הוא היכולת לתקשר עם לקוחות. דפי עסקים מאפשרים לך להגיב להערות ולהודעות מהציבור, מה שיכול לעזור לך לבנות מערכת יחסים חזקה יותר עם הלקוחות שלך. בנוסף, תוכל להשתמש בתכונת הסקירה של פייסבוק כדי להציג משוב מלקוחות ולבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים.

 

יתרון נוסף של דף עסקי בפייסבוק הוא היכולת למקד קהלים ספציפיים עם הפרסום שלך. פייסבוק מאפשרת לך למקד את המודעות שלך בהתבסס על גורמים כגון גיל, מין, מיקום, תחומי עניין ועוד. משמעות הדבר היא כי אתה יכול להגיע לאנשים אשר סביר להניח יהיו מעוניינים במוצרים או בשירותים שלך.

 

חשוב שלעסקים יהיה דף עסקי בפייסבוק כי הוא מספק להם פלטפורמה להגיע לקהל גדול ומגוון. עם יותר מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש בפייסבוק, דף עסקי מאפשר לחברות להגיע למספר עצום של לקוחות פוטנציאליים.

 

פתיחת פייסבוק עסקי

איך ליצור דף פייסבוק עסקי

  • יצירת חשבון פייסבוק אישי: כדי ליצור דף עסקי בפייסבוק, תחילה עליך להיות בעל חשבון פייסבוק אישי. אם עדיין אין לך אחד, אתה יכול ליצור אחד בחינם על ידי ביקור באתר האינטרנט של פייסבוק למלא את השם שלך, כתובת דואר אלקטרוני, סיסמה, ומידע נדרש אחר.

 

  • יצירת הדף העסקי: לאחר שהתחברת לחשבון הפייסבוק האישי שלך, תוכל ליצור את דף העסק שלך על ידי לחיצה על כפתור "צור" בפינה השמאלית העליונה של דף הבית שלך בפייסבוק.

 

  • בחר את סוג הדף העסקי: פייסבוק מספקת מספר אפשרויות עבור סוג דף העסק שאתה יכול ליצור, כולל עסק מקומי, חברה, ארגון או מוסד, מותג או מוצר, אמן, להקה או דמות ציבורית, בידור או קהילה. בחר באפשרות המתארת את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

 

  • הזן את פרטי העסק שלך: לאחר שתבחר את סוג הדף העסקי שברצונך ליצור, תתבקש להזין מידע בסיסי אודות העסק שלך, כגון שם העסק, הקטגוריה ופרטי הקשר שלך.

 

  • הוסף תמונת פרופיל ותמונת קאבר: כדי להתאים אישית את דף העסק שלך, באפשרותך להוסיף תמונת פרופיל ותמונת קאבר המייצגת את המותג שלך. תמונת הפרופיל מוצגת כתמונה מעגלית קטנה בדף, בעוד שתמונת הקאבר היא תמונה גדולה יותר המופיעה בחלק העליון של הדף.

 

  • התחל לפרסם עדכונים: לאחר שיצרת את דף העסק שלך, אתה יכול להתחיל לפרסם עדכונים, תמונות וקטעי וידאו כדי לשתף עם העוקבים שלך. באפשרותך להשתמש בדף העסק שלך כדי לשתף מידע אודות המוצרים או השירותים שלך, מבצעים ואירועים.

 

  • צור קשר עם העוקבים שלך: עודד מעורבות עם העוקבים שלך על ידי תגובה להערות והודעות, ופרסם תוכן חדש באופן קבוע.

 

  • השתמש ב- Page Insights: השתמש בכלי Page Insights כדי לעקוב אחר הביצועים של הפוסטים שלך ולראות כמה אנשים עוסקים בתוכן שלך.

טיפים לניהול נכון של דף הפייסבוק העסקי

  • פרסום באופן קבוע: כדי לשמור על העוקבים שלך מעורבים ומעוניינים, חשוב לפרסם באופן קבוע בדף העסק שלך. תכנן את התוכן מראש וכוון לפרסם לפחות פעם ביום, או בתדירות גבוהה יותר אם יש לך עדכונים חדשים ומעניינים לשתף.

 

  • תיהיו מעורבים עם העוקבים שלכם: הגיבו להערות ולהודעות באופן מיידי וצרו קשר עם העוקבים שלכם על ידי שאילת שאלות ועידוד דיונים. זה יעזור לבנות קהילה חזקה סביב המותג שלך.

 

  • קדם את הדף שלך: לשתף את דף העסק שלך עם חברים, בני משפחה ולקוחות, ולעודד אותם לעקוב אחר הדף שלך. אתה יכול גם להשתמש באפשרויות הפרסום של פייסבוק כדי לקדם את הדף שלך לקהל רחב יותר.

 

  • השתמש בתמונות וקטעי וידאו: פוסטים עם תמונות וסרטונים נוטים לבצע טוב יותר בפייסבוק, אז הקפד לכלול אותם בתוכן שלך.

 

  • שתף פעולה עם עסקים אחרים: שתף פעולה עם עסקים אחרים בתעשייה שלך על-ידי שיתוף תוכן זה של זה ואירוח אירועים או מבצעים משותפים.

 

  • להתאים את התוכן: השתמש בתובנות של תובנות פייסבוק שלך כדי למדוד את ההצלחה של דף העסק שלך, ולבצע שינויים לפי הצורך כדי לשפר את האסטרטגיה שלך.

תכנים שכדאי לפרסם בדף הפייסבוק העסקי

  • עדכוני מוצר ומבצעים: שתף מידע אודות מוצרים או שירותים חדשים, מבצעים מיוחדים ומבצעים.

 

  • תוכן מאחורי הקלעים: תן לעוקבים שלך הצצה חטופה לעסק שלך על ידי שיתוף תמונות וסרטונים מאחורי הקלעים.

 

  • חדשות ומגמות בתעשייה: שמור על העוקבים שלך מעודכנים על חדשות בתעשייה ומגמות הקשורות לעסק שלך.

 

  • המלצות וביקורות של לקוחות: שתף חוות דעת חיוביות ועדויות של הלקוחות שלך כדי לבנות אמון ואמינות.

 

  • תוכן חינוכי: הציעו תובנות וטיפים יקרי ערך הקשורים למוצרים או לשירותים שלכם.

 

  • תוכן שנוצר על ידי המשתמש: עודד את העוקבים שלך לשתף את החוויות והתמונות שלהם הקשורים למוצרים או לשירותים שלך.

 

  • וידאו חי: השתמש ב- Facebook Live כדי להתחבר לעוקבים שלך בזמן אמת ולספק חוויה אישית יותר.

 

  • שאלות ותשובות: השתמש בתכונת השאלות והתשובות של פייסבוק כדי לענות על שאלות נפוצות ולעסוק עם העוקבים שלך.

 

  • תרבות החברה ואירועים: שתף תמונות וסרטונים של אירועי החברה והצג את תרבות החברה שלך.

ניהול נכון של דף הפייסבוק העסקי

המרה של קהל העוקבים בדף הפייסבוק העסקי

קריאה לפעולה (CTA) היא הודעה המבקשת מהקהל לבצע פעולה ספציפית, כגון רכישה, הרשמה לניוזלטר או ביקור באתר האינטרנט שלך. הוספת קריאה לפעולה לדף העסקי שלך בפייסבוק יכולה להיות דרך יעילה להניע תנועה, הפניות ומכירות. כך ניתן להוסיף קריאה לפעולה לדף הפייסבוק העסקי:

 

  • צור לחצן CTA: פייסבוק מספק מספר אפשרויות כפתור CTA, כולל "רכוש עכשיו", "מידע נוסף",  "הירשם", ו "צור קשר". בחר את הכפתור המתאים ביותר לפעולה הרצויה והוסף אותו לדף העסקי שלך ב- Facebook.

 

  • הפוך אותו לבולט: מקם את לחצן CTA במיקום בולט בדף העסקי שלך בפייסבוק, כגון בראש הדף או בכותרת העליונה.

 

  • ספק הוראות ברורות: ודא שההוראות עבור לחצן CTA ברורות וקלות להבנה. הימנע משימוש בשפה מבלבלת או טכנית.

 

  • השתמש בתמונות וסרטוני וידאו כדי להפוך את לחצן ה-CTA שלך לבולט ולעודד קליקים נוספים.

 

  • התאם את ה-CTA שלך לאסטרטגיית השיווק הכוללת שלך: ה-CTA של פייסבוק צריך להתאים לאסטרטגיית השיווק הכוללת שלך ולמטרות. ודא שזה תואם את שאר ההודעות והמיתוג שלך.

 

על ידי הוספת קריאה ברורה ובולטת לפעולה לדף העסקי שלך בפייסבוק, אתה יכול לעודד יותר אנשים לנקוט את הפעולה הרצויה ולהניע תנועה, הפניות ומכירות עבור העסק שלך.

לסיכום, בדומה לחשבון אינסטגרם עסקי, דף עסקי פייסבוק מציע פלטפורמה רבת עוצמה לעסקים להתחבר עם לקוחות ולבנות את המותג שלהם באינטרנט. מיצירת דף, פרסום עדכונים שוטפים, שימוש בלחצן קריאה לפעולה, ישנן אסטרטגיות רבות שעסקים יכולים להשתמש בהן כדי לנהל ביעילות את דף הפייסבוק העסקי שלהם ולהגדיל את העסק שלהם.

 

על ידי ביצוע פעולות אלה, עסקים יכולים להגדיל את הנראות שלהם, לעסוק עם הלקוחות שלהם, ובסופו של דבר להניע יותר תנועה, הפניות ומכירות עבור העסק שלהם. עם יותר מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש בפייסבוק, זהו כלי חובה לכל עסק שרוצה להצליח בנוף הדיגיטלי של ימינו.