פתיחת חנות באמזון – לקחת חלק במהפכת המסחר האלקטרוני מעודכן 2023

תוכן המאמר

פתיחת חנות אמזון יכולה להיות דרך מצוינת להתחיל את מסע המסחר האלקטרוני שלך ולהגיע למיליוני לקוחות ברחבי העולם. אמזון היא אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הגדולות והמבוססות ביותר, מה שהופך אותה לאופציה אטרקטיבית עבור יזמים ובעלי עסקים שרוצים למכור מוצרים באינטרנט. עם זאת, פתיחת חנות באמזון דורשת תכנון, הכנה והבנה של המדיניות והנהלים של אמזון.

פתיחת חנות באמזון ב9 שלבים

הכירו את המדיניות של אמזון

לפני פתיחת החנות באמזון, חשוב להכיר את המדיניות והנהלים של אמזון. זה כולל את שיטת התשלום שלהם, דרישות המשלוח, ציפיות שירות הלקוחות ועוד. לאמזון יש מדיניות נוקשה כדי להבטיח שהשוק שלה יישאר בטוח ומאובטח עבור הלקוחות. הבנת מדיניות זו היא חיונית כדי למנוע בעיות עם אמזון ולהבטיח את ההצלחה של החנות שלך.

 

מחקר שוק

ביצוע מחקר שוק הוא צעד חיוני בפתיחת חנות אמזון. זה כרוך בהבנה של הביקוש למוצרים שאתה מתכנן למכור, כמו גם את התחרות. בדוק את השוק כדי לקבוע אם יש ביקוש למוצרים שאתה מתכנן למכור, ואם ישנם מוצרים דומים הנמכרים על ידי מוכרים אחרים. זה יעזור לך לקבוע אם המוצרים שלך הם ייחודיים ואם יש שוק עבורם באמזון.

 

 הגדר את המותג שלך

הגדרת המותג שלך היא חיונית להצלחת החנות שלך באמזון. פעולה זו כוללת את שם העסק, הלוגו והמסר שלך. המותג שלך צריך לשקף את האישיות והערכים של העסק שלך, ולעזור ללקוחות להבין על מה החנות שלך. זה יעזור לך להתבלט מהמתחרים ולבנות קהל לקוחות.

 

קבע את אסטרטגיית המחירים שלך

קביעת המחיר הנכון עבור המוצרים שלך היא חיונית להצלחת החנות שלך באמזון. אסטרטגיית התמחור שלך צריכה לקחת בחשבון את העלות של סחורות, משלוח, ואת העמלות של אמזון. חשוב גם לתמחר את המוצרים שלך באופן תחרותי כדי למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות.

 

תוכנית הביצוע

ברגע שיש לך את המוצרים שלך, הגיע הזמן לעשות סידורים לאחסון ולמשלוח שלהם. אם אתה מתכנן לאחסן את המוצרים שלך במחסן, תצטרך לקבוע את המיקום ואת העלות של המחסן. לחלופין, תוכל להשתמש בשירות הFBA של אמזון , המאפשר לאמזון לאחסן ולשלוח את המוצרים שלך בשמך.

 

תוכנית שיווק

תוכנית שיווק היא חיונית להצלחת החנות שלך באמזון. זה כולל קידום המוצרים שלך באמצעות פרסום באמזון, מדיה חברתית כגון עמוד הפייסבוק או אינסטגרם, וערוצים אחרים. אמזון מציעה מספר אפשרויות פרסום, כולל מוצרים ממומנים, מותגים ממומנים, ומודעות תצוגה בחסות, כדי לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך. שימוש בכלים לשיווק בדוא"ל של אמזון ועידוד ביקורות של לקוחות יכול גם לעזור לך להגדיל את המכירות ולבנות את נאמנות הלקוחות.

 

רשום את העסק שלך

לפני פתיחת חנות אמזון, חשוב לרשום את העסק שלך ולקבל את כל הרישיונות וההיתרים הדרושים. זה כולל רישום שם העסק שלך וקבלת מספר מזהה מס. כמו כן, חשוב להכיר את דרישות המס למכירות באמזון, כולל מס מכירה וחובות מס הכנסה.

 

היכון לשירות הלקוחות

שירות לקוחות הוא היבט חשוב של ניהול חנות אמזון. חשוב שתהיה מערכת לטיפול בבעיות של קוחות והחזרות ביעילות. זה עשוי להיות כרוך בגיוס של צוות שירות לקוחות, באמצעות מערכת תגובה אוטומטית, או באמצעות כלי שירות הלקוחות של אמזון.

 

הישאר מאורגן

שמירה על רשומות מפורטות של המכירות, ההוצאות והמלאי שלך היא חיונית לשמירה על ארגון וקבלת החלטות עסקיות מושכלות. זה כולל מעקב אחר מכירות והוצאות, ניהול מלאי ומעקב אחר הזמנות ומשלוחים של לקוחות.

מכירה באמזון

היתרונות של מכירה באמזון

  • להגיע לבסיס לקוחות גדול: לאמזון יש יותר מ-300 מיליון לקוחות פעילים.

 

  • אפשרויות ביצוע נוחות: אמזון מציעה שירות בשם FBAשם הם מאחסנים ומספקים מוצרים עבורך.

 

  • חשיפה מוגברת: מנוע החיפוש של אמזון והמלצות המוצר עוזרות להגביר את נראות המוצר.

 

  • הקמה קלה: אמזון מקלה על אנשים פרטיים ועסקים להקים חשבון מוכר ולהתחיל למכור.

 

  • כלי שיווק: אמזון מספקת כלים למוכרים כדי לסייע בקידום מוצרים ופרסום.

איך למצוא מוצרים טובים למכור באמזון

  • לזהות את הצרכים והרצונות של הלקוחות: לחקור מוצרים פופולריים ומגמות כדי להבין מה הלקוחות מחפשים באמזון.

 

  • תחקרו את המתחרים: תראו אילו מוצרים כבר נמכרים היטב באמזון ותלמדו את התחרות כדי לקבוע את הזדמנות השוק.

 

  • חפש מוצרי נישה: מצא מוצרים ייחודיים או בעלי ביקוש גבוה אבל בעלי תחרות מוגבלת, כגון פריטים מיוחדים או מוצרים עונתיים.

 

  • שקול אפשרויות תווית פרטית: שקול ליצור מותג משלך על ידי מיקור מוצרים והוספת מיתוג, תיוג ואריזה משלך.

 

  • השתמש בכלים: השתמש בכלים של אמזון כמו רשימת המוכרים הטובים ביותר ו- Amazon Sales Dashboard כדי לחקור מגמות מכירות ולזהות מוצרים פופולריים.

 

  • בדוק את המוצרים שלך: לפני שתתחייב למכור מוצר, שקול לרכוש הזמנת בדיקה קטנה כדי לאמת את הביקוש והרווחיות.

 

  • ניתוח רווחיות המוצר: השתמש בכלים כדי להעריך את העלויות שלך, כולל עלויות המוצר, עלויות מילוי, ודמי אמזון, כדי לקבוע אם מוצר הוא רווחי.

איפה לקנות מוצרים למכירה באמזון

  • ספקים סיטונאיים: צור קשר עם ספקים סיטונאיים כדי לרכוש מוצרים בכמויות גדולות ולמכור אותם באמזון.

 

  • שווקים מקוונים: רכוש מוצרים משווקים מקוונים כגון Alibaba, AliExpress ו- DHgate.

 

  • יצרן ישיר: קנה מוצרים ישירות מהיצרן, עקיפת מתווכים והפחתת עלויות.

 

  • מכירת חיסול: רכישת מוצרים ממכירות חיסול, כולל Overstock, סגירה, ומכירות פשיטת רגל.

 

  • קמעונאים מקוונים: לרכוש מוצרים מקמעונאים מקוונים, כגון eBay ו Overstock, ולמכור אותם מחדש באמזון.

 

  • ספקים מקומיים: צור קשר עם ספקים ויצרנים מקומיים כדי לרכוש מוצרים ולמכור אותם מחדש באמזון.

 

  • מכירות חצר ושווקי פשפשים: חפשו מציאות במכירות חצר, שווקי פשפשים וחנויות יד שנייה למכירה מחדש באמזון.

 

  • ייבוא מוצרים: ייבוא מוצרים מחו"ל למכירה באמזון, בין אם על ידי מציאת ספק או על ידי מיקור המוצרים ישירות.

 

הערה: חשוב לבדוק את הספק ואת איכות המוצר לפני ביצוע רכישה כדי להבטיח כי אתה מוכר מוצר באיכות גבוהה העומד בסטנדרטים של אמזון.

פתיחת חנות באמזון

איך לשווק את חנות האמזון שלכם

  • אופטימיזציה של רשימות המוצרים שלך: ודא שרשימת המוצרים שלך כתובה היטב, עם תיאורים ברורים, תמונות באיכות גבוהה ומילות מפתח רלוונטיות.

 

  • השתמש בפרסום של אמזון: פרסם את המוצרים שלך באמזון באמצעות מוצרים ממומנים, מותגים ממומנים ומודעות תצוגה בחסות.

 

  • השתמשו בכלי השיווק של אמזון בדוא"ל: צרו קשר עם לקוחות באמצעות כלי שיווק בדוא"ל של אמזון, כגון המיילים האוטומטיים של אמזון וכלי Amazon Marketing Services (AMS).

 

  • עודד ביקורות של לקוחות: עודד לקוחות להשאיר ביקורות על ידי מתן שירות לקוחות מעולה ודואר אלקטרוני מעקב לאחר הרכישה.

 

  • השתמשו במדיה חברתית: לקדם את המוצרים שלכם באמצעות ערוצי המדיה החברתית שלכם, כולל Facebook, Instagram ו- Twitter.

 

  • שתף פעולה עם משפיעים: שתף פעולה עם משפיעים בנישה שלך כדי לקדם את המוצרים שלך לקהל שלהם.

 

  • בצע מבצעים והנחות: הצע מבצעים, כגון הנחות או הצעות לזמן מוגבל, כדי לקדם מכירות ולהגביר את נראות המוצר.

 

  • שקול פרסום חיצוני: שקול פרסום מחוץ לאמזון, כגון באמצעות Google AdWords או מודעות Facebook, כדי להניע תנועה לחנות אמזון שלך.

דמי המכירה באמזון

דמי המכירה באמזון כוללים דמי הפניה ודמי שירות(אם משתמשים בשירות FBA).

 

דמי ההפניה הם אחוז ממחיר המכירה, והם משתנים לפי קטגוריה. בדרך כלל הוא נע בין 6% ל -45% ממחיר המכירה של הפריט, כאשר הממוצע הוא סביב 15%.

 

אם משתמשים במילוי על ידי אמזון (FBA), דמי השירות הם דמי אחסון ודמי משלוח. דמי האחסון נגבים מדי חודש, בהתאם להיקף ולקטגוריה של הפריט המאוחסן. דמי המשלוח מבוססים על הגודל והמשקל של הפריט.